środa, 19 marca 2014

Koktajl owocowy




Dieta moich koleżanek z klasy doprowadziła u mnie do wyrzutów sumienia. W związku z tym postanowiłam ograniczyć słodycze i przejść na zdrowy tryb życia (brawa dla mnie) :D
Po długim czasie udało mi się zmobilizować i oprócz zdrowego odżywiania zaczęłam ćwiczyć z Mel B :-)

Dziś przedstawie Wam przepis (oczywiście banalnie prosty) jak przygotować poniższy koktajl




Co potrzebujemy ?
- kiwi
- jogurt naturalny
- maliny

Sposób przygotowania:
Na samym początku obieramy kiwi i kroimy je w takie kawałki, aby było nam je dobrze zmiksować.
Gdy już to zrobimy dajemy je na samo dno szklanki. Stawiając łyżkę na rogu szklanki wlewamy na nią jogurt naturalny (musimy tak zrobić, aby utworzyła się kolejna warstwa, czyli żeby kiwi nie zmieszało się z jogurtem). Na samym końcu miksujemy maliny, które wlewamy w taki sam sposób jak jogurt naturalny.

Koktajl można kosztować od razu po przygotowaniu :-)


2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Niech Pani koniecznie go zrobi i da znać jak smakował ! ;-) Moim zdaniem jest przepyszny !!

      Usuń